Terzic: 3-0 kazanmak önemliydi

Başantrenör Zoran Terzic, Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı’nın 3-0 galibiyetiyle tamamlanan Calcit Volley Kamnik maçının ardından açıklamalar yaptı.
 
Zoran Terzic, “Bu maçı elbette 3-0 kazanmak çok önemliydi. Çünkü artık çeyrek finale kalmaya bir adım daha yaklaştık. Şimdi Conegliano’ya karşı final maçına hazırlanmamız gerekiyor ve yarın hangi 6 oyuncunun oynayacağını göreceğiz. Biraz zor bir turnuva ve bundan sonra zor maçlar bekliyoruz. Bu yüzden oyuncularımıza dikkat etmemiz gerekiyor. Yarın belki de dünyanın en iyi takımına karşı elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız. Umarım yarın iyi bir oyun çıkarırız.” dedi.

İlgili Haberler

Galatasaray, İstanbul’a bıraktı

admin

Eczacıbaşı Dynavit de yarı finalde

admin

Galatasaray, Balkan Kupası Şampiyonu Oldu

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası