Simge: Umarım emeklerimizin karşılığını alırız

Japonya’da düzenlenecek FIVB Bayanlar Dünya Voleybol Şampiyonası’nda mücadele edecek A Milli Kadın Voleybol Takımımızda oyunculardan Simge Aköz, Japonya yolculuğu öncesinde Voleybolplus‘a turnuva ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Başarılı libero, “Çok güzel bir hazırlık dönemi geçirdik. Milletler Ligi’nin ardından Dünya Şampiyonası için de gerçekten heyecanlıyız. Umarım Japonya’da oynayacağımız karşılaşmalarda emeklerimizin karşılığını alırız ve ülkemize madalya ile döneriz” dedi.

İlgili Haberler

U17 Kız Milliler galibiyetle başladı

admin

Santarelli: Harika bir takımla güzel bir maç oynadık

admin

U17 Kız Milliler Karadağ karşısında

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası