Sarı Melekler, sağlık kontrolünden geçti

Yeni sezon hazırlıklarına geçtiğimiz gün başlayan Fenerbahçe Kadın Voleybol Takımı, bugün (5 Eylül 2018, Çarşamba), sezon öncesi rutin sağlık kontrolünden geçti.

Gerçekleştirilen sağlık kontrollerinde öncelikle kan değerlerine bakılan sarı lacivertli ekibin oyuncuları; solunum ve efor testinin ardından göz, kulak burun, boğaz ve genel cerrahi muayeneleriyle kontrolleri tamamladı.

İlgili Haberler

Guidetti: İşimizi iyi yaptık

admin

Nadia Centoni: Finale taraftarımızla yürümek istiyoruz

admin

Galatasaray, Kuzeyboru’ya konuk oluyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası