Fenerbahçe, Muhammed Kaya ile devam etmiyor

Fenerbahçe, Muhammed Kaya ile yolların ayrıldığını açıkladı.

Sarı-lacivertlilerden yapılan açıklamada, “Oyuncumuza tüm emekleri için teşekkür ediyor, bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz” ifadeleri kullanıldı.

İlgili Haberler

Amerikan Üniversitesi’nde Sezonun MVP’si Zeynep Üzen Oldu

admin

‘Şampiyon Melekler Turnuvası’ Alanya’da devam ediyor

admin

İşitme Engelli Milli Takımlarımızın Antalya kampı devam ediyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası