Amasya Valisi voleybol oynadı

Amasya Valisi Salih Işık 1-7 Mart Yeşilay Haftası nedeniyle Yeşilay Derneği ile voleybol müsabakasında bir araya geldi.

Amasya Valisi Salih Işık, 1-7 Mart tarihlerinde kutlanan Yeşilay Haftası nedeniyle Yeşilay Derneği üyeleri ve protokol ile voleybol etkinliğinde buluştu. Vali Işık, “Gelişmiş bir devlet olmak ancak, sağlıklı ve bilgi üretebilen nesillerin yetiştirilmesiyle mümkün olur. Bu doğrultuda bizlerin önceliği özellikle de genç nesillerimizi zararlı alışkanlıklardan korumak ve onları spora, sanata ve bilime yönlendirmek olmalıdır. Devletimizde bu noktada kendisine düşen sorumluluğun gereği olarak gençlerimizin spor yapabileceği ve boş zamanlarını değerlendirebileceği spor tesisleri ve gençlik merkezleri yapmaktadır. Ben Yeşilay Haftasını kutladığımız şu günlerde, düzenledikleri etkinliklerle toplumumuzda duyarlılık oluşturmaya çalışan Yeşilay Derneği Amasya Şubesine teşekkür ediyor. Hepinize sağlık ve mutluluk dolu bir yaşam diliyorum” dedi.

İlgili Haberler

TVF Başkanı Üstündağ, Ankara Valisi Ercan Topaca’yı ziyaret etti

admin

Kadınlarda yeni sezon başlıyor

admin

Voleybolun kalbi Gloria Sports Arena’da atacak

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası