Magdalena Stysiak’tan transfer açıklaması

Eczacıbaşı’nın Polonyalı oyuncusu Magdalena Stysiak, sezon sonunda kulüp değiştireceğini açıkladı.

Magdalena Stysiak, Osasco’ya transferi hakkında Polsat Sport’a şu açıklamalarda bulundu:

“Henüz Portekizce öğrenmeye başlamadım. Neden Brezilya? Keşfetmeyi seviyorum, yeni bir kültürü görmeyi, yeni insanlarla tanışmayı ve yeni bir dil öğrenmeyi seviyorum. Küçükken bir keresinde İtalya’da, Türkiye’de, Olimpiyatlarda ve Brezilya’da oynamak istediğimi söylemiştim.

Bu, voleybol kariyerimde eksik olan tek şey; küçük bir sporcu olarak, bu sporda başarılı olup olmayacağımı bilmeden kendime verdiğim bir söz. Pişman olmamak için orayı görmek istiyorum.”

İlgili Haberler

Melis Durul: Değişmeyen değer ve sevgi Eczacıbaşı’nın ruhudur

admin

TBMM Başkanı Binali Yıldırım, VakıfBank’ı kutladı

admin

Julia Kudiess, Eda Erdem hayranlığını açıkladı: Onu inanılmaz buluyorum

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası