Magdalena Stysiak’tan transfer açıklaması

Eczacıbaşı’nın Polonyalı oyuncusu Magdalena Stysiak, sezon sonunda kulüp değiştireceğini açıkladı.

Magdalena Stysiak, Osasco’ya transferi hakkında Polsat Sport’a şu açıklamalarda bulundu:

“Henüz Portekizce öğrenmeye başlamadım. Neden Brezilya? Keşfetmeyi seviyorum, yeni bir kültürü görmeyi, yeni insanlarla tanışmayı ve yeni bir dil öğrenmeyi seviyorum. Küçükken bir keresinde İtalya’da, Türkiye’de, Olimpiyatlarda ve Brezilya’da oynamak istediğimi söylemiştim.

Bu, voleybol kariyerimde eksik olan tek şey; küçük bir sporcu olarak, bu sporda başarılı olup olmayacağımı bilmeden kendime verdiğim bir söz. Pişman olmamak için orayı görmek istiyorum.”

İlgili Haberler

Zeren Spor’dan Ahmet Göksu Turnuvası

admin

Lagumdzija kardeşler yurt dışını hedefliyor

admin

Bakan Kasapoğlu’ndan VakıfBank’a tebrik

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası