Fenerbahçe Opet’te bir pozitif vaka daha

Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı’nda bir oyuncunun daha yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonucunun pozitif çıktığı açıklandı.

Fenerbahçe Kulübünden yapılan açıklamada, “Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı’mıza bugün yapılan PCR testleri sonucunda 1 sporcumuzun testi pozitif olarak sonuçlanmış olup izolasyona alınmıştır.” denildi.

Daha önce de iki oyuncusunun test sonucu pozitif çıkan sarı-lacivertli ekipte, üç sporcunun izolasyon ve tedavi sürecinin devam ettiği belirtildi.

İlgili Haberler

Beykent Üniversitesi yarı finalde

admin

CVL Ankara Bahar Kupası’nda 3. ve 4. hafta maç programı

admin

Hakemlerimiz, uluslararası arenada gurur kaynağımız oldu

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası