Fenerbahçe Opet’te bir pozitif vaka daha

Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı’nda bir oyuncunun daha yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonucunun pozitif çıktığı açıklandı.

Fenerbahçe Kulübünden yapılan açıklamada, “Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı’mıza bugün yapılan PCR testleri sonucunda 1 sporcumuzun testi pozitif olarak sonuçlanmış olup izolasyona alınmıştır.” denildi.

Daha önce de iki oyuncusunun test sonucu pozitif çıkan sarı-lacivertli ekipte, üç sporcunun izolasyon ve tedavi sürecinin devam ettiği belirtildi.

İlgili Haberler

Bu kare Ngapeth’in sonu oldu

admin

Halkbank’tan 3 isme teşekkür

admin

Müge Ocakçı: Mersin’e Sultanlar Ligi’de yakışır

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası