Zehra Güneş: Finale çıktığımız için gururluyuz

Zehra Güneş Vakıfbank-Dentil maçı ardından görüşlerini şöyle aktardı: “ Karşılaşmayı kazandığımız için çok mutluyum. Tüm takım arkadaşlarımla gurur duyuyorum. İkinci setten sonra üçüncü sette bir düşüş yaşadık ama dördüncü sette kendimize geldik. Finale çıktığımız için gururluyuz. Yarın kupayı kazanacağımıza inanıyorum.”

İlgili Haberler

CEV: Grubun favorisi Fenerbahçe

admin

Bianka Busa: Vakıfbank her zaman favoridir

admin

Fenerbahçe lidere konuk oluyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası