Yasin Aydın: Yeni oyuncularla iyi uyum yakaladık

Yasin Aydın, resmi televizyon Galatasaray TV’ye açıklamalarda bulundu.

Yeni gelen oyuncularla çok iyi bir uyum yakaladıklarını ifade eden Yasin Aydın’ın açıklamaları şu şekilde:

“Takım gayet iyi çalışıyor, iyi çalışıyoruz. Yeni gelen oyuncularla da takım uyumumuz iyi oldu. Hazırlık maçları ile başladık ve kayıpsız tamamladık. Gayet güzel oynadığımızı düşünüyorum. Sıkıntımız yok. İyi hazırlandığımızı düşünüyorum. Önümüzde Kupa Voley var, yarın antrenmanımız var, hazırlıklarımıza devam edeceğiz. Gideceğiz, güzelce oynayacağız, gruptan çıkıp Kupa Voley’i şampiyon olarak kapatmak istiyoruz.”

İlgili Haberler

Yeni sezonda ilk Avrupa görevi Erdal Akıncı’nın

admin

6 ayda 200 maç yayını 6 milyon izlenme

admin

Fenerbahçe ile 1907 Fenerbahçe Derneği arasında forma önü sponsorluğu anlaşması yapıldı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası