U17 Kız Milli Takımımız, Avrupa Şampiyonası’na galibiyetle başladı

17 Yaş Altı Kız Milli Takımımız, Karadağ’ın ev sahipliğinde düzenlenen Avrupa Voleybol Şampiyonası’ndaki ilk maçında Bulgaristan’ı 3-0 mağlup ederek şampiyonaya galibiyet ile başladı.

BULGARİSTAN-TÜRKİYE: 0-3
HAKEMLER: Nikola Micevski (Makedonya), Volodymyr Paievskyi (Ukrayna)
SALON: SC Verde
BULGARİSTAN: Koeva, Mitkova, Dudova, Peeva, Angelova, Guncheva, Evlogieva (L) (Milicevic, Anastasova, Chavdarova)
TÜRKİYE
: Özge, Ege Melisa, Deniz Nazlıcan, Beren, Aleyna, Dalia, Yasemin (L) (Pelin, Dilay)
SETLER: 11-25, 19-25, 21-25
SÜRE: 65 dakika (18,21,26)

Karşılaşmanın istatistiklerine ulaşmak için tıklayınız.

U17 Kız Milli Takımımız, şampiyonadaki ikinci maçında, 02 Ekim Cuma günü Türkiye saatiyle 16.00’da Slovenya ile karşılaşacak. Karşılaşmayı Spor Klub 1 naklen yayınlayacak.

İlgili Haberler

Zehra Güneş: Olimpiyatlarda Türkiye’yi temsil edeceğimiz için çok mutlu ve gururluyum

admin

Millilerimiz, CEV Altın Avrupa Ligi’ndeki Namağlup Liderliği Sürdürdü

admin

U17 Kız Milli Takımımız, Galibiyetle Başladı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası