U17 Erkek Milliler, Sırbistan’a kaybetti

17 Yaş Altı Erkekler Avrupa Voleybol Şampiyonası Elemeleri’nin birinci ayağında Türkiye, ikinci maçında Sırbistan’a 3-2 yenildi.

Bulgaristan’ın başkenti Sofya’da düzenlenen organizasyonda milliler, B Grubu’nda Sırbistan ile karşılaştı.

Müsabakayı 25-23, 18-25, 25-19, 16-25 ve 15-8’lik setlerle 3-2 kaybeden Türkiye, bu sonuçla ilk yenilgisini aldı.

Milli takım, gruptaki üçüncü ve son maçını yarın Yunanistan ile yapacak.

İlgili Haberler

Meliha: Hazırlıklarımıza tüm hızıyla devam ediyoruz

admin

Filenin Sultanları’nın CEV EuroVolley 2019’daki Maç Programı Belli Oldu

admin

Filenin Sultanları, İslami Dayanışma Oyunları’na galibiyetle başladı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası