U17 Erkek Milliler, beşinci sırada bitirdi

Türkiye, Bulgaristan’da düzenlenen 17 Yaş Altı Erkekler Avrupa Voleybol Şampiyonası Elemeleri’ni beşinci sırada tamamladı. Millilerimiz, nisan ayında yapılacak Avrupa Şampiyonası 2. Raunt Elemeleri’nde mücadele etme hakkı kazandı.

Başkent Sofya’da düzenlenen organizasyonda milliler, klasman maçında Romanya ile karşılaştı.

Rakibini 25-9, 25-17 ve 25-14’lük setlerle 3-0 yenen milliler, organizasyonu beşinci tamamlayarak, nisan ayında yapılacak Avrupa Şampiyonası 2. Raunt Elemeleri’nde mücadele etme hakkı kazandı.

İlgili Haberler

Cansu Özbay: Hazırlıklarımız çok iyi bir şekilde devam ediyor

admin

TVF Başkanı Üstündağ, U19 Milli Takımımızı ziyaret etti

admin

Mehmet Akif Üstündağ: Dünyanın en iyi liglerine sahibiz

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası