Sarıyer Belediyespor’da iç transferde 7 imza

2 yıllık aranın ardından yeniden Sultanlar Ligi’nde mücadele edecek olan Sarıyer Belediyespor, iç transferde 7 oyuncu ile sözleşme yeniledi.

Sarıyer Belediyespor Kulübü’nde yapılan açıklamada; oyunculardan Miniriye Turan, Nikalina Bashnakova, Mısra Aşçı, Sinem Bayazıt, Çağla Erdem, Ecenur Aksoy ve Çerağ Düzeltir ile sözleşme yenilendiği ifade edildi.

İlgili Haberler

Selime İlyasoğlu, Seramiksan’la prensipte anlaştı

admin

Rida Erlalelitepe yeniden Beşiktaş’ta

admin

Sorgun Bld., başantrenör Bahadır Aksoy ile yeniden anlaştı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası