Sarı Melekler uğurlu geldi

UEFA Avrupa Ligi A Grubu 4. hafta maçında İngiliz temsilcisi Manchester United ile Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde karşı karşıya gelen Fenerbahçe Futbol Takımı’nı voleybolcular da yalnız bırakmadı.

Tribünde yerlerini alan Fenerbahçe Bayan Voleybol Takımı oyuncuları futbolcu arkadaşlarına destek verdiler.

4-1’in rövanşında rakibini 2-1 mağlup eden Fenerbahçe puanını 7’ye yükseltti.

İlgili Haberler

Galatasaray derbide kolay kazandı

admin

‘Kervin Pinerua bizim için gerçekten bir onurdu’

admin

Akif Üstündağ: Türkiye’nin gururuyuz

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası