Reyhanlı’da kurumlar arası voleybol bahar turnuvası başladı

HATAY’ın Reyhanlı İlçe, Gençlik Hizmetleri ve İlçe Spor Müdürlüğü tarafından düzenlenen kurumlar arası voleybol bahar turnuvası başladı.

Spor salonunda, voleybolu sevdirmek amacıyla düzenlenen turnuvada okul öğretmen ve idarecilerden oluşan 10 takım mücadele edecek. Turnuvanın başlama düdüğünü Kaymakam Tuncay Dursun, başlama vuruşunu da Belediye Başkanı Hüseyin Şanverdi yaptı.

24 Mart’a kadar devam edecek turnuvada şampiyon ekibe kupa ve madalya verilecek.

İlgili Haberler

Sporda Şiddetin Önlenmesi Toplantısı yapıldı

admin

Milli Sporcu Belgesi Verilmesi Yönetmeliği Resmi Gazete’de Yayımlandı

admin

Simay Kurt Yıldızlı Sohbetler’e konuk oluyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası