Larson: Fenerbahçe’yi de yenmek istiyoruz

VakıfBank karşısında kazandıkları için mutlu olduklarını söyleyen Eczacıbaşı VitrA Kaptanı Jordan Larson şunları söyledi:

“Hocamızın maç öncesinde ve sırasında söylediklerini yerine getirmeye çalıştık. İyi mücadele ettik ve karşılığında galip geldik. Takım arkadaşlarımı ve teknik ekibimizi tebrik ediyorum. Şimdi Fenerbahçe’yle oynayacağımız diğer derbinin hazırlıklarına başlayacağız. O karşılaşmadan da galip ayrılmak istiyoruz.”

İlgili Haberler

5 setlik müthiş maç Seramiksan’ın

admin

Nilüfer Bld. yeni sezona iddialı hazırlanıyor

admin

Türk Hava Yolları, Aydın deplasmanında

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası