Geçmiş olsun Ferhat Akbaş

Chemik Police, baş antrenörü Ferhat Akbaş’ın Covid 19 testinin pozitif çıktığını açıkladı.

Karantina sürecine giren Akbaş, Şampiyonlar Ligi grup maçlarında takımının yanında olamayacak.

Konuyla ilgili açıklama yapan Akbaş “ 3. kez karantinadayım. Kızgın ve üzgünüm çünkü takımım İtalya’ya seyahat edebilecek fakat ben onlarla beraber olamayacağım. Takımıma güveniyorum, tüm toplantı ve antrenmanlara online olarak katılacağım ve tabii ki maçlar süresince elimden geleni yapmaya çalışacağım. Her mücadele yeni bir deneyim ve fırsattır. “ ifadeleri kullandı.

İlgili Haberler

Egonu’nun menajeri: Sadece bir mola vermek istiyor

admin

Laura Heyrman Japonya’da!

admin

Şampiyon CSM Bükreş kupasını aldı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası