Filenin Sultanları, Sırbistan’a 3-1 kaybetti

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi hazırlıkları kapsamında İtalya’da katıldığı AeQuilibrium Kupası’ndaki üçüncü ve son maçında Sırbistan’a 3-1 yenildi.

Filenin Sultanları 3-1 kaybetti

Türkiye Voleybol Federasyonunun açıklamasına göre milliler, Cenova kentinde oynanan karşılaşmayı 25-23, 19-25, 18-25 ve 22-25’lik setlerle kaybetti.

Turnuvayı 1 galibiyetle tamamladık

Ay-yıldızlı ekip, turnuvayı 1 galibiyet ve 2 mağlubiyetle tamamladı.

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Milletler Ligi’nin ilk haftasında 3-8 Haziran tarihlerinde Brezilya’da mücadele edecek.

İlgili Haberler

Final haftası

admin

Küçük Kız Milli Takım set vermeden finalde:

admin

Bayanlar Altyapılar Menajerlik görevi Asuman Karakoyun’un

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası