Fenerbahçe’de Agnieszka Korneluk ve Fatma Beyaz’la yollar ayrıldı

Vodafone Sultanlar Ligi ekiplerinden Fenerbahçe Medicana, Agnieszka Korneluk’un kariyerini sonlandırdığını, Fatma Beyaz’la da yollarını ayırdığını duyurdu.

Agnieszka Korneluk kariyerini noktaladı

Agnieszka Korneluk’un kariyerini sonlandırmasıyla ilgili yapılan açıklamada, “Fenerbahçe Medicana Kadın Voleybol Takımımızın oyuncusu Agnieszka Korneluk, voleybol kariyerine nokta koymuştur.

Sarı lacivert formamız altında kulübümüze verdiği tüm emekler için teşekkür ediyor, bundan sonraki yaşamında başarı ve mutluluklar diliyoruz” denildi.

Fatma Beyaz da veda etti

Sarı-Lacivertli takımda Fatma Beyaz’la da yolların ayrıldığı duyuruldu.

Kulüpten yapılan açıklamada, “Fenerbahçe Medicana Kadın Voleybol Takımımızın oyuncusu Fatma Beyaz ile yollarımız ayrılmıştır. Oyuncumuza kulübümüze verdiği emekler için teşekkür ediyor, kariyerinin devamında başarılar diliyoruz” denildi.

İlgili Haberler

Akif Üstündağ: Altyapılarda çok iyi bir jenerasyonumuz var

admin

Balkan Plaj Şampiyonası’nın basın toplantısı yapıldı

admin

Oturarak Voleybol Erkek Milliler 3’te 3 yaptı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası