Fenerbahçe’de voleybol Hulusi Belgü’ye emanet

Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımı ve Fenerbahçe Opet için önemli bir gelişme yaşandı. Fenerbahçe’nin voleyboldan sorumlu yönetim kurulu üyesi Hulusi Belgü oldu.

Hulusi Belgü, Fenerbahçe’nin voleyboldan sorumlu yönetim kurulu üyesi olmasının ardından açıklamalarda bulundu.

“Fenerbahçe’ye bir şeyler verme isteği hepimizin içinde var”
Hulusi Belgü açıklamalarında “Fenerbahçe camiasında bu görevi yüklenmek, bu görevle Fenerbahçe’ye bir şeyler verme isteği hepimizin içinde var. Bu şerefi bana nail ettikleri için değerli Başkanımıza ve Genel Kurulumuza çok çok teşekkür ediyorum.” dedi.

Fenerbahçe’nin voleyboldan sorumlu yeni ismi Belgü ayrıca şunları söyledi: “Simla Hanım hakikaten çıtayı çok üst bir noktaya koydu. Onun getirdiği yerden, sağladığı başarılarda aynı çalışkanlıkta faaliyet gösterebilir miyim bilmiyorum ama elimden gelen her şeyi yapacağım inşallah. Simla Türker Beyazıt’a tekrar tekrar teşekkür ediyorum, büyük katkılar sağladılar hakikaten.”

İlgili Haberler

Solhan’da istişare toplantısı yapıldı

admin

Ulusal Aday Hakem 1.Grup Kursu Ankara’da Başladı

admin

Olimpiyat vizesi alan Sarı Meleklere antrenman öncesi çiçekli karşılama

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası