Fenerbahçe’de 3 isimle daha sözleşme uzatılmadı

Fenerbahçe Medicana Kadın Voleybol Takımı, 3 oyuncuyla yollarını ayırdığını duyurdu.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, “Fenerbahçe Medicana Kadın Voleybol Takımımızda yeni sezon planlaması kapsamında; Bojana Milenkovic, Dicle Nur Babat ve Sude Hacımustafaoğlu ile yollarımız ayrılmıştır.

Sporcularımıza kulübümüze yaptıkları katkılardan ötürü teşekkür ediyor, kariyerlerinin devamında başarılar diliyoruz.” denildi.

Fenerbahçe’nin Polonyalı oyuncusu Agnieszka Korneluk ise voleybol kariyerini sonlandırdı.

İlgili Haberler

Eczacıbaşı’nın yeni salonunun temeli atıldı

admin

TVF’den Naz Akyol’a teşekkür

admin

Taner Atik: Fedakarlık zamanı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası