Fenerbahçe’de 2 pozitif vaka daha

Fenerbahçe Kulübü, erkek voleybol takımında forma giyen iki sporcunun daha yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Sarı-lacivertli kulübün açıklamasında, “Bugün yapılan Kovid-19 PCR test sonuçlarına göre Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı’mızın teknik ekip ve sporcularının tamamı negatif olup, Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımı’mızda ise 2 sporcumuz daha pozitif çıkmıştır” denildi.

Erkek voleybol takımında toplam 8 sporcu ve 4 teknik personelin karantinada olduğu kaydedildi

İlgili Haberler

Adlin Kaymaz: İyi kelimesini sevmem, her zaman iyinin daha iyisi vardır

admin

Dilan Yaşar: Yeni sezonu iple çekiyorum

admin

Çukurova Bld.’den Angela Leyva’nın sakatlığı hakkında açıklama

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası