Fenerbahçe Opet’te bir pozitif daha!

Fenerbahçe Kulübü, kadın voleybol takımının kontrol amaçlı yapılan Kovid-19 testi sonucunda bir sporcunun daha testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, “Fenerbahçe Opet takımımıza bugün kontrol amaçlı yapılan Kovid-19 testi sonucunda, bir sporcumuzun test sonucu daha pozitif sonuçlanmıştır.” denildi.

Fenerbahçe Opet’te dün de 2 oyuncunun testi pozitif sonuçlanmıştı.

Açıklamada, 3 sporcunun izolasyon ve tedavi süreçlerinin devam ettiği aktarıldı.

İlgili Haberler

Manşet Voleybolun Sesi 140 dedi

admin

Gizem Örge’nin babası Salim Örge: Mutluluğumuz gözyaşı oldu

admin

Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, Üstündağ’ı ziyaret etti

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası