Eda: Şampiyonlar Ligi’ne iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz

Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı kaptanı Eda Erdem Dündar, CEV Kadınlar Şampiyonlar Ligi B Grubunda Fransa temsilcisi Nantes ile oynayacakları karşılaşma öncesinde açıklamalarda bulundu.

Şampiyonlar Ligi’ne iyi bir başlangıç yapmak istediklerini dile getiren kaptan Eda Erdem Dündar, “Uzun zamandır beklediğimiz Şampiyonlar Ligi maçlarımız başlıyor. İki ayrı turnuvadan oluşan grup maçlarının il etabında hedefimiz kazanabildiğimiz kadar maç kazanıp ikinci turnuvaya avantaj sağlamak. Zorlu bir üçlü olacak bizim için ama heyecanla bekliyoruz ve iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz.” dedi.

İlgili Haberler

VakıfBank’ın kazandığı ödül belli oldu

admin

Guidetti: Müthiş bir disiplinle oynadık

admin

Arkas’ına bile bakmadı

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası