Eczacıbaşı Dynavit, Yasemin Şahin’e teşekkür etti

Eczacıbaşı Dynavit, 2023-2024 sezonu ara transfer dönemi içinde kadrosuna kattığı orta oyuncusu Yasemin Şahin’e teşekkür etti.

Kulüpten yapılan açıklamada, “Birlikte çalıştığımız sürede pozitif enerjisi ve bize vermiş katkılardan ötürü Yasemin’e teşekkür ediyor, bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz” denildi.

İlgili Haberler

Zehra Güneş: İnsanların hayal gücü gerçekten sınırsız bir noktada

admin

Üstündağ’dan Aycı’ya ziyaret

admin

Okan Böke: Zirve yarışında daha da iddialı olma hedefindeyiz

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası