Eczacıbaşı Dynavit, Samanta Fabris’e teşekkür etti

Eczacıbaşı Dynavit, 2021-2022 sezonunda kadrosuna kattığı, deneyimli pasör çaprazı Samanta Fabris’e teşekkür etti.

Kulüpten yapılan açıklamada, “Birlikte çalıştığımız sürede bize vermiş olduğu katkılardan ve özverisinden ötürü Samanta’ya teşekkür ediyor, bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz” denildi.

İlgili Haberler

Şekip Mosturoğlu: Çok değer verdiğim bir büyüğümü yitirdim

admin

MHGK Başkanı Aziz Yener, gözlemcilerle online toplantı gerçekleştirdi

admin

Scandicci ayrılığı resmen açıkladı! Ekaterina Antropova, Eczacıbaşı’na imza atıyor

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası