Duygu Ertaş: Tüm Aksaray’a armağan olsun

Ara transfer döneminde Salihli Bld.’den Kuzeyboru’ya transfer olan ve takımının TVF 1. Lig’e çıkmasında önemli rol oynayan pasör Duygu Ertaş, voleybolplus’a şunları söyledi:

“Genç bir kulüp olmamıza rağmen çok profesyonelce bir yönetim anlayışı vardı. Tabii ki bunun meyvesini aldık diye düşünüyorum. Çok mutluyum, herkesin emeğine yüreğine sağlık. Tüm Aksaray’a armağan olsun.”

İlgili Haberler

Alpaslan Endüstri Erkekler 1. Ligi’nde Final Etabı başladı

admin

Salihli Bld.’de 4 imza

admin

Arhavi finallerde

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası