Derya: Güzel bir galibiyet oldu

Galatasaray HDI Sigorta, Sultanlar Ligi’nin 24. haftasında Beşiktaş’ı 3-0 yendi.

Galibiyetin ardından sarı kırmızılıların liberosu Derya Çayırgan, Galatasaray Televizyonu’na açıklamalarda bulundu.

“Güzel bir galibiyet oldu. Net bir skorla kazandık. Güzel oynadığımızı düşünüyorum. Son bir maçımız kaldı inşallah onu da kazanırsak çok mutlu olacağız.”

İlgili Haberler

Reşat Arığ: Her maça puan hedefiyle çıkıyoruz

admin

İlbank başladı Aydın BŞ bitirdi

admin

THY, Ada Germen ile sözleşme yeniledi

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası