Bursa BŞ, Belçika’dan avantajlı dönüyor

Bursa Büyükşehir Belediyespor Voleybol Takımı, Kadınlar Challenge Kupası çeyrek final ilk maçında konuk olduğu Belçika ekibi Hermes’i 3-0 mağlup etti.

Kadınlar Challenge Kupası çeyrek final ilk maçında Bursa Büyükşehir Belediyespor ile Hermes karşı karşıya geldi.

Yeşil-beyazlı ekip, Oostende kentinde oynanan maçtan 25-19, 25-12 ve 25-19’luk setlerle 3-0 galip ayrılarak rövanş öncesi avantaj elde etti.

Rövanş müsabakası 27 Şubat Salı günü yapılacak.

İlgili Haberler

Arkas Hakkı’yı Halkbank’a kaptırdı

admin

Nihan Güneyligil hem kaptan hem menajer!

admin

Maliye Piyango altın setle veda etti

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası