Beyza Arıcı: Yenilgisiz tamamladığımız için mutluyuz

Beyza Arıcı, Eczacıbaşı VitrA’nın 3-0 kazandığı Moskova mücadelesi sonrasında görüşlerini aktardı.  “Çok keyif aldığımız bir maç oldu. Üç puanın yanı sıra birinci etabı yenilgisiz tamamladığımız için mutluyuz. Avrupa’da ve Türkiye’de hedeflerimize ulaşmak için çalışmalarımıza ve yakaladığımız tempoya devam edeceğiz.

İlgili Haberler

VakıfBank fırtına gibi başladı

admin

VakıfBank üst üste sekizinci kez yarı finalde

admin

Aydın BŞB Avrupa’da Beşiktaş’a konuk

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası