Beyilkdüzü finalleri garantiledi

Bursa’da düzenlenen 1’inci Lig Kadınlar yarı final etabının 2’nci gününün 2’nci mücadelesinde ilk günün galipleri İstanbul Beylikdüzü Voleybol İhtisas ile Samsun Büyükşehir Belediyesi Anakent’le karşılaştı.

Normal sezonda A Grubu’nu lider tamamlayan Beylikdüzü Voleybol İhtisas, rakibini 15-25, 18-25 ve22-25’lik setlerle 3-0 yenerken, 26-28 Mart tarihlerinde yine Bursa’da yapılacak olan final turuna yükselmeyi garantiledi.

SAMSUN B.ŞEHİR ANAKENT-BEYLİKDÜZÜ İHTİSAS: 0-3
SETLER : 15-25, 18-25, 22-25
SÜRE: 71 dakika (21, 22, 28)
SAMSUN B.ŞEHİR ANAKENT: Simge, Deniz, Aybüke, Ana Yilian, Esra, Ayşe (Pınar, Lisa, Selmin, Darya, Nazlı)
BEYLİKDÜZÜ İHTİSAS: Kaylee), Mislina, Su Zent, Marina, Damla, Sabriye (Melisa, Gökçe)
HAKEMLER : Sadattein Deneri, Koray Yılmazgil

İlgili Haberler

Fatih Gündoğdu, Fındıklı’da

admin

1. Lig Erkekler Finalleri’nde 2. maçlar sona erdi

admin

Turgutlu derbisinde gülen taraf Turgutlu Belediyesi oldu

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası