Beşiktaş Düzce’de kazandı

Beşiktaş, Voleybol Erkekler 1’inci Ligi A Grubu 4’üncü hafta maçında Düzce Bld.’yi, 3-1 mağlup etti.

Beşiktaş Erkek Voleybol Takımı, Düzce 18 Temmuz Spor Salonu’nda oynanan maçın 1’inci setinde Düzce Belediyespor’a karşı oldukça rahat bir oyun ortaya koydu ve seti zorlanmadan 25-14 kazanarak maçta 1-0 öne geçti. 2’nci sette üstün olan taraf Düzce Belediyespor olurken bu seti 25-22 kazanarak maçta durumu 1-1 yaptı. Maçın 3’üncü setinde başa baş mücadelede Beşiktaş, Düzce Belediyesporu 25-21 yenerek durumu maçı 2-1’e getirdi. Maçın 4’üncü seti büyük çekişmeye sahne olurken, Beşiktaş seti 25-20 kazanarak maçtan 3-1 galip ayrıldı

İlgili Haberler

Tofaş-Seydişehir Bld.: 3-0

admin

2. Lig Kadınlar Final Etabı başladı

admin

Beşiktaş Ceylan Takımı’nın şampiyonluk hikayesi

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası