Sarı Melekler, sağlık kontrolünden geçti

Fenerbahçe Opet Kadın Voleybol Takımı oyuncularından Melissa Vargas, Dicle Nur Babat, Bahar Toksoy Guidetti, Ceren Kestirengöz, Sıla Çalışkan ve Aybüke Güldenoğlu bugün Medical Park Göztepe Hastane Kompleksi’nde sağlık kontrolünden geçti.

Öncelikle kan değerlerine bakılan oyuncular, ardından solunum ve efor testinden geçti. Daha sonra da göz muayenelerinden geçen voleybolcuların sağlık kontrolleri tamamlandı.

Related posts

3+3 yabancı oyuncu kuralı yürürlükte

Galatasaray sezonu 5. tamamladı

Yedincilik koltuğu Nilüfer Bld. Eker’in

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Devamını Oku...