Motta: Maçtan maça performansımızı arttırmalıyız

Sultanlar Ligi’nde Aydın BŞB’yi 3-1 mağlup eden Eczacıbaşı’nda baş antrenör Motta, kazandıkları için mutlu olduğunu ifade etti.

Çekişmeli bir maç olduğunu vurgulayan Motta, “İyi oynamadığımız maçı kazanmasını bildik. Üçüncü setteki geri dönüşümüz önemli artılardan biriydi. 3 puanı kazandığımız için mutluyum. Maçtan maça performansımızı arttırmalıyız” diye konuştu.

Related posts

3+3 yabancı oyuncu kuralı yürürlükte

Galatasaray sezonu 5. tamamladı

Yedincilik koltuğu Nilüfer Bld. Eker’in

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Devamını Oku...