Meliha İsmailoğlu: Hiçbir zaman pes etmedik

Eczacıbaşı VitrA smaçörü Meliha İsmailoğlu, takım olarak kendilerine güvendiklerini vurgulayarak, şunları kaydetti:

“Deplasmanda ilk maçı 3-0 kazanarak büyük bir avantaj yakaladık. Bugün bize 2 set galibiyetinin yeteceğini biliyorduk. Çok iyi hazırlandık ve finale set vermeden çıktık. Bu sene mücadeleci bir takım olduk. Herkes sezon başında takımı biraz genç gördüğü için çok fazla beklenti olmadı. Sezon boyunca mücadele ederek kendimizi gösterdik. Aynı şekilde devam ediyoruz ve inşallah seneye de Şampiyonlar Ligi’nde aynı başarılı performansı ortaya koyarız. Her zaman mücadele etmeye çalıştık, hiçbir zaman pes etmedik. Buraya kadar geldik ve sonunu da getirmeye çalışacağız.”

Related posts

Hulusi Belgü: En aşağı 15 milyon euro açık var

THY’de Julia Bergmann ve Roberta Ratzke ile yollar ayrıldı

Aleksandra Uzelac, Eczacıbaşı Dynavit’te

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Devamını Oku...