Larson: Fenerbahçe’yi de yenmek istiyoruz

VakıfBank karşısında kazandıkları için mutlu olduklarını söyleyen Eczacıbaşı VitrA Kaptanı Jordan Larson şunları söyledi:

“Hocamızın maç öncesinde ve sırasında söylediklerini yerine getirmeye çalıştık. İyi mücadele ettik ve karşılığında galip geldik. Takım arkadaşlarımı ve teknik ekibimizi tebrik ediyorum. Şimdi Fenerbahçe’yle oynayacağımız diğer derbinin hazırlıklarına başlayacağız. O karşılaşmadan da galip ayrılmak istiyoruz.”

Related posts

3+3 yabancı oyuncu kuralı yürürlükte

Galatasaray sezonu 5. tamamladı

Yedincilik koltuğu Nilüfer Bld. Eker’in

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Devamını Oku...