Ezeli derbide kazanan Karşıyaka oldu!

Kadınlar Voleybol 1. Ligi’nde mücadele eden ezeli rakipler Karşıyaka ve Göztepe’nin Mustafa Kemal Atatürk Spor Salonunda karşı karşıya geldiği derbi maçı yeşil-kırmızılar 3-0 kazandı.

KARŞIYAKA-GÖZTEPE: 3-0
SETLER: 25-10, 25-18, 25-13
SÜRE: 22, 29, 21 (72 dakika)
KARŞIYAKA: Ayşegül, Yaren, Buket, Ezgi, Betül, Liray, Lara, Gizem, Elif, Simay, Melisa
GÖZTEPE: İlayda, Sevinç, Melis, Selcan, Gizem, Aleyna, Sena, Cansen, Dilek, Aylin
HAKEMLER: Yavuz Akdemir xx, Serhat Semiz xx

Related posts

Karşıyaka’da Halis Özlütürk’e yeni görev

Aydın BŞ’de Ataman Güneyligil dönemi başladı

Samsunspor’da ayrılık, Evren Özkundakcı görevi bıraktı

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Devamını Oku...