Eylül Akarçeşme Yatgın, Galatasaray’a veda etti

Vodafone Sultanlar Ligi ekiplerinden Galatasaray Daikin forması giyen Eylül Akarçeşme Yatgın, sarı-kırmızılı ekibe veda ettiğini duyurdu.

Eylül Akarçeşme veda açıklamasında, “Sevgili Galatasaray Ailem: Galatasaray formasını giymek, bu ailenin bir parçası olmak ve CEV Cup’ta kupaya ulaşmak hayatımın en özel dönemlerinden biriydi.

Armamızı taşırken, adanmış hayatların bir parçası olmanın gururunu yaşadım” ifadelerini kullandı.

Related posts

VNL Legacy Court Ankara’da açıldı

Ana Cristina’dan Türkiye’ye övgü

Milletler Ligi’nde millilere hologram tribün desteği

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Devamını Oku...