Zeren Spor sezona galibiyetle başladı

Zeren Spor, KFC Kadınlar 1. Ligi B Grubu ilk hafta maçında deplasmanda Peyman Spor’u 3-1 (25-20, 23-25, 25-16, 25-11) mağlup ederek sezona galibiyetle başladı.

Karşılaşmayı Zeren Spor Kulübü Başkanı Mustafa Yiğit Zeren de tribünden izledi.

Zeren Spor, ligin ikinci haftasında 15 Ekim Pazar günü sahasında Nicer Hotel Voleybol’u konuk edecek.

İlgili Haberler

Karşıyaka, Fenerbahçe’yi ağırlıyor

admin

Sigorta Shop Kadınlar 1. Ligi’nde 6. hafta başlıyor

admin

Haliliye’den net galibiyet

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası