Eczacıbaşı Dynavit, Samanta Fabris’e teşekkür etti

Eczacıbaşı Dynavit, 2021-2022 sezonunda kadrosuna kattığı, deneyimli pasör çaprazı Samanta Fabris’e teşekkür etti.

Kulüpten yapılan açıklamada, “Birlikte çalıştığımız sürede bize vermiş olduğu katkılardan ve özverisinden ötürü Samanta’ya teşekkür ediyor, bundan sonraki kariyerinde başarılar diliyoruz” denildi.

İlgili Haberler

Halkbank’tan Jaeschke’ye teşekkür

admin

Oturarak Voleybol Ligi’nde şampiyon Ankara Başkent

admin

Melike Yılmaz: 2. devre ritmi yakalayamadık

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası