U17 Erkek Milliler, beşinci sırada bitirdi

Türkiye, Bulgaristan’da düzenlenen 17 Yaş Altı Erkekler Avrupa Voleybol Şampiyonası Elemeleri’ni beşinci sırada tamamladı. Millilerimiz, nisan ayında yapılacak Avrupa Şampiyonası 2. Raunt Elemeleri’nde mücadele etme hakkı kazandı.

Başkent Sofya’da düzenlenen organizasyonda milliler, klasman maçında Romanya ile karşılaştı.

Rakibini 25-9, 25-17 ve 25-14’lük setlerle 3-0 yenen milliler, organizasyonu beşinci tamamlayarak, nisan ayında yapılacak Avrupa Şampiyonası 2. Raunt Elemeleri’nde mücadele etme hakkı kazandı.

İlgili Haberler

Kurtaran Mumcu: Grup aşamasını sorunsuz geçmek istiyoruz

admin

Filenin Efeleri’nin Avrupa Altın Ligi Geniş Kadrosu belli oldu

admin

2026 Kadınlar Avrupa Şampiyonası’na Türkiye ev sahipliği yapacak

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası