İlkin: Uzun ve zorlu bir turnuva bizi bekliyor

Avrupa Voleybol Şampiyonası hazırlıklarına İstanbul’da başlayan A Milli Kadın Voleybol Takımımızda oyunculardan İlkin Aydın, Avrupa Şampiyonası öncesinde açıklamalarda bulundu.

Voleybol Milletler Ligi’nin ardından yeniden takıma dahil olduğu için çok mutlu olduğunu söyleyen genç milli oyuncu, “Uzun ve zorlu bir turnuva bizi bekliyor. İlk öncelikle Romanya’da oynayacağımız grup aşamasını en iyi şekilde bitirerek bir üst tura yükselmek, oradan da yolumuza emin adımlarla devam etmek istiyoruz. Umarım Avrupa Voleybol Şampiyonası’nda elimizden gelenin en iyisini yapıp madalya ile dönmek istiyoruz” dedi.

İlgili Haberler

Eda Erdem Dündar: “2020 Olimpiyatları’nda yer almak isterim!”

admin

Eda Erdem Dündar: Biz kendi işimizi yaptıktan sonra karşımıza çıkan takımın işi zor olacaktır

admin

Spor Toto Şampiyonlar Kupası’nda Kupa ve Madalyalar sahiplerini buldu

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası