Fenerbahçe HDI Sigorta’da 2 yeni vaka

Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımı’nda iki kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Kulüpten yapılan açıklamada, rutin olarak yapılan testler sonucunda bir sporcu ve bir teknik personelde Kovid-19’a rastlanıldığı belirtildi.

Sporcu ile personelin izolasyon ve tedavi sürecinin başlatıldığı kaydedildi.

İlgili Haberler

Nihan Güneyligil görevinden ayrılacağını açıkladı

admin

Şampiyonlar Kupası’nda Kupa ve Madalyalar Sahiplerini Buldu

admin

Naz Aydemir Akyol: Cenk’i üç kez reddettim…

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası