Sarıyer Belediyespor’da iç transferde 7 imza

2 yıllık aranın ardından yeniden Sultanlar Ligi’nde mücadele edecek olan Sarıyer Belediyespor, iç transferde 7 oyuncu ile sözleşme yeniledi.

Sarıyer Belediyespor Kulübü’nde yapılan açıklamada; oyunculardan Miniriye Turan, Nikalina Bashnakova, Mısra Aşçı, Sinem Bayazıt, Çağla Erdem, Ecenur Aksoy ve Çerağ Düzeltir ile sözleşme yenilendiği ifade edildi.

İlgili Haberler

VakıfBank, Sarah van Aalen’i kadrosuna kattı

admin

Aydın B.Şehir Bld.’den libero transferi

admin

Ebrar Karakurt, Türk Hava Yolları’nda

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası