Motta: Maçtan maça performansımızı arttırmalıyız

Sultanlar Ligi’nde Aydın BŞB’yi 3-1 mağlup eden Eczacıbaşı’nda baş antrenör Motta, kazandıkları için mutlu olduğunu ifade etti.

Çekişmeli bir maç olduğunu vurgulayan Motta, “İyi oynamadığımız maçı kazanmasını bildik. Üçüncü setteki geri dönüşümüz önemli artılardan biriydi. 3 puanı kazandığımız için mutluyum. Maçtan maça performansımızı arttırmalıyız” diye konuştu.

İlgili Haberler

Eczacıbaşı Dynavit, play-off 3-4 etabı rövanşında Ankara deplasmanında

admin

Final serisinde 2. raunt: VakıfBank-Eczacıbaşı VitrA

admin

Çanakkale’ye 64 dakika yetti

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası