Sarıyer Belediyespor’dan iç transferde 6 imza

Geçtiğimiz sezon gösterdikleri üstün performansla TVF Kadınlar 1. Ligi Final maçlarının sonuna kadar mücadele ederek ligi 3. tamamlayan Sarıyer Belediyespor, yeni sezon için transfer çalışmalarına başladı.

2018-2019 sezonunda takıma yeni katılan Ceren Domaç, Nikalina Bashnakova, Mısra Aşçı, Çağla Erdem ve Sinem Bayazıt ile yeni sezonda da devam etme kararı alan Sarıyer Belediyespor yönetimi, uzun yıllar boyunca Sarıyer formasını taşıyan takımın en eski oyuncularından Ecenur Aksoy ile de iç transferini gerçekleştirdi.

İlgili Haberler

Manisa B.Şehir Bld. 2-2 Nilüfer Bld.

admin

Ahmet Erdem Anadolu Lisesi oyuncuları kendilerine güveniyor

admin

Karşıyaka’da Aslı Köprülü yuvaya döndü

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası