Galatasaray Voleybol Takımları, Kalamış’ta bir araya geldi

Vestel Venus Sultanlar Ligi ve Efeler Ligi Play-Off etabında yarı finale yükselen Galatasaray Erkek ve Bayan Voleybol Takımları, Galatasaray Spor Kulübü Kalamış Tesisleri’nde düzenlenen yemekte bir araya geldi.

Yemeğe Galatasaray Spor Kulübü Voleyboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Okan Böke, Voleybol Şubesi Genel Menajeri Mehmet Berent Bayrakçı, Başantrenörler Nedim Özbey ve Ataman Güneyligil, Erkek ve Bayan Voleybol takımının oyuncuları ile teknik ekip katıldı.

İlgili Haberler

Halkbank’tan Burutay Subaşı’na teşekkür

admin

Zehra Güneş: Hareket etmekten korkuyordum

admin

İsmail Yıldırım’a CEV’den Sırbistan’da görev

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası