U17 Erkek Milliler, 2’de 2 ile yoluna devam ediyor

17 Yaş Altı Erkek Milli Takımı, Balkan Şampiyonası’nda A Grubu’ndaki ikinci maçında Arnavutluk’u 3-0 (25-14, 25-9, 25-16) mağlup etti ve 2’de 2 yaptı.

Milliler, Balkan Şampiyonası’ndaki üçüncü maçında bugün saat 19.00’da Kuzey Makedonya ile karşılaşacak.

İlgili Haberler

U20 Milliler galibiyetle başladı

admin

Cansu Özbay: Olimpiyata gitme hayalim umarım gerçek olur

admin

Aylin Sarıoğlu: Bizi desteklemeyi ihmal etmesinler

admin

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul Ediyorum Devamını Oku...

Gizlilik & Çerez Politikası